تعمیر لباسشویی الجی در اندیشه09157002898

نمایندگی تعمیر لباسشویی الجی در مشهد

نمایندگی تعمیرات ال جی در اندیشه

تعمیرگاه مجاز ال جی خدمات بعنوان نمایندگی ال جی در اندیشه، برای کسب رضایت شما مشتریان عزیز، اقدام به تعمیر لوازم خانگی برند ال جی مانند تلویزیون، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، در اندیشه کرده است.

شما می توانید در تمام ساعت های شبانه روز و در هفت روز هفته این خدمات را از طرف ما دریافت کنید. نمایندگی ال جی خدمات در زمینه تعمیرات لوازم خانگی ال جی بسیار با کیفیت می باشد و آماده ارائه پشتیبانی و خدمات بیست و چهار ساعته به شما عزیزان می باشد.

نمایندگی تعمیرات ال جی در اندیشه دارای تعمیرگاهی مجهز می باشد که در آن لوازم خانگی برند LG به صورت کاملا تخصصی تعمیر می شوند. تکنسین های مجرب ما همه در زمینه تعمیرات لوازم برقی ال جی در تمام مدل ها و دستگاه ها، زیر نظر مهندسین زبده و اساتید فنی حرفه ای مشهد به عنوان مرکز خدمات پس از فروش ال جی در اندیشه، آموزش کامل دیده اند.

این کیفیت بالا در بین تکنسین های ما سبب ارائه خدمات بهتر به مشتریان عزیز می شود.

تعمیر انواع لباسشویی در مشهد

مزایای ال جی خدمات بعنوان نمایندگی ال جی در اندیشه

تعمیرات لوازم خانگی ال جی در محل در اندیشه

حمل و نقل لوازم منزل یکی از سخت ترین کار ها می باشد و حتی در حین انجام احتمال ایجاد خسارت و آسیب به دستگاه وجود دارد. به همین دلیل ما با ارائه خدمت رسانی در محل همه این زحمات را از شما دور می کنیم و تعمیرکاران نمایندگی در هر مکانی که شما بخواهید تعمیرات را در محل شما در اندیشه انجام می دهند.

گارانتی سرویس و تعمیرات

اگر دستگاه شما بعد از تعمیر توسط نمایندگی تعمیرات ال جی خدمات در اندیشه، دوباره در همان بخش به مشکل خورد، شما می توانید با اطلاع به نمایندگی، دوباره دستگاه خود را به ما بسپارید و ما در این مورد خدمات رایگان را به شما ارائه می کنیم.

تعیین زمان توسط مشتری

بعد از این که شما با نمایندگی ال جی در اندیشه تماس گرفتید و درخواست خود را پیش ما ثبت کردید، تعمیرکار ما بدون فوت وقت با شما تماس می گیرد و با شما در مورد زمان مدنظر صحبت می کند. شما می توانید به راحتی یک زمان برای تعمیرکار تعیین کنید که در آن زمان تعمیرکار برای ارائه خدمات در محل مورد نظر در سراسر مشهد عزیز حضور یابد.

تعمیر با سرعت بالا در سراسر مشهد

زمان، امری بسیار حیاتی در زمینه کاری ما می باشد برای همین ما با داشتن شعب مناسب در اندیشه به شما این اطمینان را می دهیم که دستگاه ال جی در سریع ترین زمان ممکن عیب یابی شود و در ادامه آن تعمیرات آن هم به سرعت پیگیری گردد.

البته تعمیر دستگاه نسبت به میزان خرابی و خسارت متفاوت است اما راهکار های نمایندگی تعمیرات ال جی سبب کاهش زیادی در زمان تعمیر شده است.

تعمیر آبسردکن در مشهد و حومه

تعمیرات، مشاوره، اعزام تعمیرکار و… ما شما را راهنمایی می کنیم. حتی روز های تعطیل هم می توانید از خدمات کامل ما بهره مند شوید.

 

هزینه تعمیر لوازم خانگی ،نمایندگی ال جی در سراسر  مشهد و حومه

تمامی هزینه های تعمیرات در نمایندگی الجی طبق مصوبه های اتحادیه می باشد اما باز هم ما برای کسب رضایت بیشتر شما، تخفیف هایی را برای مشتریان عزیز در نظر گرفته ایم. استفاده کردن از خدمات ما فواید و مزیت های زیادی برای شما دارد که در ادامه به بعضی از آنها اشاره می کنیم:

 

استفاده از بهترین خدمات پس از فروش تعمیرگاه مجاز ال جی .

  • ما از قطعات اصل و با کیفیت بالا، در هنگام تعویض استفاده می کنیم.
  • برای کسب رضایت مشتری عزیز، ما قبل از ارائه خدمات به شما هزینه حدودی را اعلام می کنیم.
  • برای جلب اعتماد شما دوستان، با وجود کیفیت بالای خدمات ما از شما هزینه مناسبی دریافت می کنیم.
  • بالا بودن میزان رضایت و اعتماد نمایندگی ما نسبت به بقیه رقبا در اندیشه.
  • مشاوره جامع و کامل به مشتری قبل از ثبت درخواست مشتری عزیز

تعمیر تلوزیون الجی 09157002898

مشکلات تلویزیون ال جی که نیاز به تعمیر دارد

تصویر هست اما صدا پخش نمی شود.

صدا پخش می شود اما تصویر موجود نیست.

تلویزیون ال جی روشن و خاموش می شود.

تلویزیون بدون خاموش کردن، خاموش می شود.

رنگ های صفحه تلویزیون به هم ریخته و نادرست هستند.

 

خدمات میهن تعمیر شامل…

خدمات لباسشویی

 

تعمیر ، باز و نصب ، ریست برد ، تعمیر برد ، سرویس سالانه ، در نهایت تعویض قطعات معیوب در صورت لزوم ، انواع ماشینهای لباسشویی تمام اتومات در مشهد تعمیر و شارژ گاز آبسردکن در مشهد ۰۹۱۵۷۰۰۲۸۹۸

 

خدمات آبسردکن

 

تعمیر ، باز و نصب ، ریست برد ، تعمیر برد ، رفع نشتی آب ، رسوب زدایی ، رفع نشتی گاز ، شارژگاز ، تعویض قطعات معیوب انواع برندهای آبسردکن های ایستاده اداری و هتلی و یا رومیزی در سراسر مشهد.

 

خدمات کولر گازی

 

تعمیر، باز و نصب ، سرویس سالانه ، ست کردن کنترل ، تعمیر برد ، رفع نشتی آب و گاز ، شارژ گاز انواع کولر گازی درسراسر مشهد و حومه

 

خدمات یخچال

 

تشخیص عیب، تعویض موتور، شارژ گاز، تعویض فیلتر، تعویض المنت، تعویض سنسور، تعویض ترموستات، تعمیر برد، رفع نشتی، سرویس سالانه

 

خدمات ماشین ظرفشویی

 

تعمیر برد، تعویض پمپ تخلیه، تعمیر المنت، سرویس سالانه، نصب ، جابه جایی، تعویض شیر ورودی و خروجی تعمیرکار تلوزیون در مشهد

 

خدمات تعمیرات تلوزیون

 

تعمیر انواع برندهای تلوزیون، تعمیر برد خراب، تعمیر برد سوخته، تعویض قطاات، رفع اتصالی، رفع تاری صفحه نمایش، رفع خط روی صفحه، رفع علل تک صدایی یا تک تصویری و…

 

خدمات پکیج

 

تعمیر باز و نصب ، رسوب زدایی ، هوا گیری ، رفع آبریزی ، رفع نشتی رادیاتور ها ، رفع افت فشار پکیج ، برطرف کردن انواع ارورهای پکیج ، برسی علت های گوناگون خاموشی پکیج و رفع آن، سرویس سالانه، در انواع برندهای پکیج

 

ودیگر خدمات مربوطه…

میهن تعمیر/براتی/تعمیر در محل

خدمات میهن تعمیر در سراسر مشهد و حومه

 

با مدیریت مهندس حمیدی و براتی فقط با

 

۰۹۱۵۷۰۰۲۸۹۸ و ۰۹۳۵۲۲۱۳۴۸۵ تماس بگیرید

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *