تعمیر لباس شویی در مشهد/09157002898

تعمیر لباسشویی در مشهد

تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد
تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد

آموزش تعمیر لباس‌شویی

برای حل مشکل باید یک برنامه داشته باشید و موارد زیر می‌تواند ایده‌ای برای شناسایی و حل مشکلات متداول ماشین لباس‌شویی به شما ارائه دهد:

 

دقیقاً ایراد کجاست

  • آیا می‌توانید به قسمت معیوب دسترسی پیدا کنید
  • پس از شناسایی، باید قسمت مشکوک را آزمایش کنید
  • برای تعویض قطعات سفارش دهید
  • قطعه معیوب را تعویض کنید
  • ماشین لباس‌شویی را تست کنید تا از صحت بخشی آن اطمینان حاصل کنید

نکته مهم

این یک برنامه ایدئال برای رفع خطاهاست، زیرا بسیاری از افراد به‌اشتباه تشخیص می‌دهند که ایراد کجاست و به‌اشتباه یک قطعه سالم را تعویض می‌کنند.

این یعنی هدر دادن پول و هنوز هم داشتن یک ماشین لباس‌شویی که کار نمی‌کند.

برای جلوگیری از این مشکلات بهتر است در همان ابتدا با یک تعمیرکار تماس بگیرید تا خیلی راحت و مطمئن لباس‌شویی‌تان درست شود.

 

از کجا آغاز کنم؟

شما باید تصور کاملی از عملکرد ماشین لباس‌شویی داشته باشید. آیا به‌طور کامل کار نمی‌کند یا در طول چرخه برنامه متوقف شده است و … . این اطلاعات به تعمیرکار یا هر کسی که می‌خواهد تعمیر آن را انجام دهد، بسیار مفید خواهد بود. این اطلاعات باعث صرفه‌جویی در وقت و کمک به مشخص کردن مشکل واقعی می‌شود. همچنین باید ساخت و مدل دستگاه خود را به علاوه اطلاعات اضافی موجود در صفحه رتبه‌بندی را مشخص کنید.

 

کدهای خطا

اگر دستگاه شروع به چشمک زدن همراه با نمایش یک کد کرد، قصد دارد توجه شما را جلب کند که عیبی وجود دارد.

البته این کد معمولاً فقط ناحیه کلی ایراد را مشخص می‌کند، اما مشخص نمی‌کند مشکل چیست. برای شناسایی اینکه مشکل درواقع چیست، باید مراحل ذکرشده را طی کنید.

 

دفترچه راهنمای ماشین لباس‌شویی

متأسفانه، هیچ کتابچه راهنمای مفصلی وجود ندارد. در دفترچه فقط می‌توانید نحوه آشنایی با دستگاه، شناسایی برنامه‌های مختلف در دستگاه، چند نکته در مورد فیلتر و … را دریافت کنید.

دلیل این امر این است که تولیدکنندگان دائماً در حال به‌روز کردن مدل‌های خود هستند و تولید کتابچه راهنما برای هر مدل را غیر اقتصادی می‌دانند.

 

فرض این است که اگر شما خودتان قصد تعمیر دستگاه را دارید مطمئناً اطلاعات دقیقی درباره دستگاه دارید و به راهنما نیازی ندارید.

از طرف دیگر آن‌ها فرض می‌کنند که اگر دستگاه شما تحت ضمانت است، شما می‌توانید با مهندسان واجد شرایط تماس بگیرید.

اگر هم خارج از دوره گارانتی باشید، احتمالاً می‌توانید از یک مهندس حرفه‌ای تعمیر لباس‌شویی کمک بخواهید.

تعمیر لباس شویی در مشهد
با بیش از ده سال سابقه کار تخصصی
در سراسر مشهد و حومه با مدیریت مهندس 
حمیدی 09352213485 
بـراتـی 09157002898

 

دسترسی به قسمت معیوب لباس‌شویی امکان پذیر است؟

بعضی اوقات مشکل‌سازترین قسمت تعویض یک قسمت معیوب درواقع رسیدن به آن در وهله اول است.

بهترین توصیه این است که برای ورود به دستگاه به خود وقت زیادی بدهید زیرا قطعات و مدل‌ها بسیار متفاوت هستند و شما باید با توجه به بسیاری از قسمت‌های پلاستیکی که پیدا خواهید کرد، هر یک از این پیچ‌های مزاحم را پیدا کنید.

آن‌ها شکننده هستند و به‌راحتی می‌شکنند. مطمئناً ارزش دارد که وقت صرف کنید، زیرا در صورت عجله می‌توانید با مشکل بسیار بزرگ‌تری روبه‌رو شوید و درنهایت شکستن یک مؤلفه غیرقابل تعویض را تجربه کنید.

با توجه به تحریم ها بسیاری از قطعات ریز
در دسترس نیستند و ممکن است با شکـستن
یک قطعه کوچک بی ارزش دستگاه شما بلــا
استفاده و ضایعات محسوب شود.

تست دستگاه

روال زیر به تشخیص مشکل کمک می‌کند:

 

  1. برنامه را انتخاب کنید
  2. دکمه شروع را فشار دهید
  3. در قفل خواهد شد
  4. محفظه با آب و صابون پر می‌شود
  5. چرخش دیگ آغاز می‌شود
  6. سطح لباس‌ها کاملاً پر می‌شود
  7. برای توزیع بار شست‌ و شو از هر دو جهت تلاش می‌شود
  8. شروع به گرم کردن آب می‌کند

اگر همه این‌ها کار کند ، مگر اینکه در گرمای بیش از حد آب مشکل داشته باشید، دستگاه تا این مرحله به‌خوبی کار می‌کند.

اگر برنامه در هر نقطه متوقف شود، شما بهتر می‌دانید که خطای آن کجا می‌تواند باشد. اگر دستگاه در وهله اول روشن نمی‌شود، باید بررسی کنید که برق به سوئیچ می‌رسد یا خیر. اگر قفل درب خراب نباشد، روند شست‌وشو را متوقف می‌کند.

 

همان‌طور که از مطالب فوق می‌بینید، اگر در هر نقطه از برنامه دستگاه متوقف می‌شود، این نشانگر خوبی برای شما است که خطا چیست.

 

قطعهٔ تعویضی

وقتی کشف کردید کدام قسمت ایراد پیدا کرده است، باید نسبت به تعویض آن اقدام کنید. قطعات یدکی کپی زیادی در بازار وجود دارد که برخی از آن‌ها به اندازه قطعه اصلی مناسب نیستند.

اگر از یک نمایندگی مجاز خرید نمی‌کنید، ایده خوبی است که تحقیقات خود را به‌طور کامل انجام دهید. این یک قاعده خوب است که اگر قطعه‌ای پیدا کنید که به‌مراتب ارزان‌تر از قطعاتی است که دیده‌ای، ممکن است عالی نباشد و وقت و پول خود را با استفاده از آن به هدر دهید، زیرا قطعات کپی ممکن است کار نکنند و یا بعد از مدتی از کار بیفتد.

میهن تعمیر
تعویض قطعات معیوب با بهترین برند.

ایمنی را فراموش نکنید

ایمنی ابتدا باید همیشه در صدر هر کاری با ماشین لباس‌شویی یا هر وسیله برقی باشد. قبل از اینکه هر چیزی را روی دستگاه لمس کنید، باید همیشه از قطع برق مطمئن شوید.

بعد تمام قطعات را مولتی متر چک کنید و قطعات را از لحاظ حرکت و میلی متر جایگذاری محاسبه کنید

مثلا محل دیگ و فاصله نوار دور درب یک اندازه استاندارد دارد که حتما باید چک شود جالب این است که این نکات را فقط تعمیر کار حرفه ای میداند و شما با سرچ کردن به آن دست نمیبابید.

پس بهتر است همین اول با یک تعمیر کار هماهنگ کنید تا دستگاه شما را بازدید کند یا با ارسال عکس یا فیلم از دستگاه خود مشاوره رایگان بگیرید.

09157002898

خدمات میهن تعمیر شامل…

خدمات لباسشویی

تعمیر ، باز و نصب ، ریست برد ، تعمیر برد ، سرویس سالانه ، در نهایت تعویض قطعات معیوب در صورت لزوم ، انواع ماشینهای لباسشویی تمام اتومات در مشهد تعمیر و شارژ گاز آبسردکن در مشهد ۰۹۱۵۷۰۰۲۸۹۸

 

خدمات آبسردکن

تعمیر ، باز و نصب ، ریست برد ، تعمیر برد ، رفع نشتی آب ، رسوب زدایی ، رفع نشتی گاز ، شارژگاز ، تعویض قطعات معیوب انواع برندهای آبسردکن های ایستاده اداری و هتلی و یا رومیزی در سراسر مشهد.

 

خدمات کولر گازی

تعمیر، باز و نصب ، سرویس سالانه ، ست کردن کنترل ، تعمیر برد ، رفع نشتی آب و گاز ، شارژ گاز انواع کولر گازی درسراسر مشهد و حومه

 

خدمات یخچال

تشخیص عیب، تعویض موتور، شارژ گاز، تعویض فیلتر، تعویض المنت، تعویض سنسور، تعویض ترموستات، تعمیر برد، رفع نشتی، سرویس سالانه

 

خدمات ماشین ظرفشویی

تعمیر برد، تعویض پمپ تخلیه، تعمیر المنت، سرویس سالانه، نصب ، جابه جایی، تعویض شیر ورودی و خروجی تعمیرکار تلوزیون در مشهد

 

خدمات تعمیرات تلوزیون

تعمیر انواع برندهای تلوزیون، تعمیر برد خراب، تعمیر برد سوخته، تعویض قطاات، رفع اتصالی، رفع تاری صفحه نمایش، رفع خط روی صفحه، رفع علل تک صدایی یا تک تصویری و…

 

خدمات پکیج

تعمیر باز و نصب ، رسوب زدایی ، هوا گیری ، رفع آبریزی ، رفع نشتی رادیاتور ها ، رفع افت فشار پکیج ، برطرف کردن انواع ارورهای پکیج ، برسی علت های گوناگون خاموشی پکیج و رفع آن، سرویس سالانه، در انواع برندهای پکیج

 

ودیگر خدمات مربوطه…

خدمات میهن تعمیر در سراسر مشهد و حومه با مدیریت مهندس حمیدی و براتی فقط با۰۹۱۵۷۰۰۲۸۹۸ و ۰۹۳۵۲۲۱۳۴۸۵ تماس بگیرید

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *