نمایندگی لباسشویی الجی در مشهد 09157002898

تعمیرات لباسشویی الجی

تعمیر برد لباسشویی الجی در مشهد

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی/LG

مجموعه میهن تعمیر شرکتی نام‌ آشنا و حرفه‌ای با7 سابقه درخشان در حوزه واردات و مونتاژ لوازم خانگی برند‌هایی همچون آاِگ، الکترولوکس، بوش و … است. ما در میهن تعمیر با در اختیار داشتن کادری مجرب و مدیریت حرفه‌ای در زمینه تعمیرات لوازم خانگی برای خدمت‌رسانی به مشتریان محترم گوش به زنگ هستیم.

در سال‌های اخیر با توجه به اعمال تحریم‌ها و محدود شدن واردات، با افزایش قیمت لوازم خانگی مواجه بودیم و همین موضوع سبب شده است تا خرید لوازم خانگی جدید جای خود را به تعمیر لوازم خانگی‌ قدیمی بدهد.

ما در میهن تعمیر با درک عمیق دغدغه شما برای تعمیر و نگهداری لوازم خانگی‌ تان، بر آن شدیم تا نیاز به تعمیرکاران متخصص در این حوزه را به تجربه چندین ساله خود در حوزه واردات و مونتاژ برندهای مختلف پیوند دهیم. از همین رو با آموزش‌های حرفه‌ای و مختص هر دستگاه و برند گروهی حرفه‌ای از متخصصان را برای ارائه خدمات تعمیر و تعویض قطعات لوازم خانگی گرد هم آوردیم تا دغدغه تعمیر اصولی و حرفه‌ای لوازم خانگی را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین نیاز‌های بازار در این حوزه، حل کنیم.
متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در شرکت رسا سرویس با بیش از ۲۰ سال تجربه و سپری کردن دوره‌های مختلف و دارا بودن مدرک معتبر، بهترین کیفیت خدمات را در سریع‌ترین زمان اراِئه می‌دهند و تیم پشتیبانی لحظه به لحظه پیگیر تمامی مراحل خدمت‌رسانی است.
ما در تیم رسا سرویس قدر لوازم منزل شما را می‌دانیم و ارزشمندترین هدف و سرمایه ما کسب رضایت شماست.

تعمیرات لوازم خانگی میهن تعمیر ، تعمیر لباسشویی الجی/LGتعمیر ماشین لباسشویی ال جی/LGمجموعه فنی میهن تعمیر شرکتی نام‌ آشنا و حرفه‌ای با یک دهه سابقه درخشان در حوزه واردات و مونتاژ لوازم خانگی برند‌هایی همچون آاِگ، الکترولوکس، بوش و … است. ما درمیهن تعمیر با در اختیار داشتن کادری مجرب و مدیریت حرفه‌ای در زمینه تعمیرات لوازم خانگی برای خدمت‌رسانی به مشتریان محترم گوش به زنگ هستیم.در سال‌های اخیر با توجه به اعمال تحریم‌ها و محدود شدن واردات، با افزایش قیمت لوازم خانگی مواجه بودیم و همین موضوع سبب شده است تا خرید لوازم خانگی جدید جای خود را به تعمیر لوازم خانگی‌ قدیمی بدهد.درخواست اعزام کارشناس ما در میهن تعمیر با درک عمیق دغدغه شما برای تعمیر و نگهداری لوازم خانگی‌ تان ، بر آن شدیم تا نیاز به تعمیرکاران متخصص در این حوزه را به تجربه چندین ساله خود در حوزه واردات و مونتاژ برندهای مختلف پیوند دهیم. از همین رو با آموزش‌های حرفه‌ای و مختص هر دستگاه و برند گروهی حرفه‌ای از متخصصان را برای ارائه خدمات تعمیر و تعویض قطعات لوازم خانگی گرد هم آوردیم تا دغدغه تعمیر اصولی و حرفه‌ای لوازم خانگی را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین نیاز‌های بازار در این حوزه، حل کنیم.متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی با بیش از ۲۰ سال تجربه و سپری کردن دوره‌های مختلف و دارا بودن مدرک معتبر، بهترین کیفیت خدمات را در سریع‌ترین زمان اراِئه می‌دهند و تیم پشتیبانی لحظه به لحظه پیگیر تمامی مراحل خدمت‌رسانی است.ما قدر لوازم منزل شما را می‌دانیم و ارزشمندترین هدف و سرمایه ما کسب رضایت شماست.

حل مشکلات رایج لباسشویی ال جی در محل

برند ال جی، با کمی اغراق محبوب‌ ترین و یکی از پرفروش‌ ترین برندهای لوازم خانگی در ایران است. لباسشویی‌ های ال جی به دلیل تکنولوژی‌ های جدید، طراحی زیبا، مدل‌ها و ظرفیت‌های مختلف بسیار پر‌طرفدار هستند. اما حتی لباسشویی‌های ال جی نیز برخی اوقات نیازمند سرویس و تعمیر هستند. اگر شما هم لباسشویی ال جی را انتخاب کردید ولی الان به دلیل مشکلات پیش آمده برای آن، به دنبال تعمیر و سرویس آن هستید؛ جای درستی آمدید، نگران نباشید. هنوز هم لباسشویی شما جز بهترین لباسشویی‌های موجود در بازار است. کارشناسان ما با سرویس به موقع، تعمیر و تعویض قطعات در صورت نیاز، لباسشویی شما را مانند روز اول، تحویل می‌دهند.

در ادامه برخی از رایج‌ترین مواردی که در خصوص لباسشویی ال جی توسط کارشناسان ما گزارش شده است را با هم بررسی می‌کنیم. اگر شما هم با چنین مواردی در عملکرد ماشین لباسشویی خود مواجه هستید حتما با مشاوران میهن تعمیر تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان، متخصصان ما برای سرویس و تعمیر به محل موردنظر شما مراجعه کنند.

عدم چرخش ماشین لباسشویی

نچرخیدن ماشین لباسشویی ال جی دلایل متفاوتی دارد. یکی از آنها، عدم بسته شدن در ماشین به دلیل خرابی سوئیچ و یا قفل آن است.کارشناسان متخصص در صورت بروز این مورد، در اولین گام این موضوع را با مولتی متر کنترل و در صورت نیاز به تعویض، از قطعات اصلی با گارانتی استفاده می‌کنند. از دیگر دلایلی که مانع چرخش دیگ ماشین لباسشویی می‌شود، شل شدن یا پارگی تسمه است که با یک سرویس ساده و تعویض آن، برطرف خواهد شد.همچنین ممکن است اتصال موتور به گیربکس در اثر بارگیری بیش از حد لباس، دچار اختلال شده باشد و مانع چرخش ماشین شود.

از سوی دیگر دلایلی مانند…

  • خرابی برد کنترل دستگاه،
  • قرقره درایو،
  • روتو و استاتور،
  • یاتاقان‌ها،
  • گیربکس و داریو موتور نیز می‌تواند باعث عدم چرخش ماشین لباسشویی شما شود.

هر کدام از این قطعات با توجه به گران قیمت بودن می‌بایست با حساسیت و تخصص مورد بررسی قرار گیرند و نسبت به تعمیر یا تعویض آنها اقدام شود. کارشناسان میهن تعمیر با تعمیر صدها مورد ماشین لباسشویی ال جی و تسلط به مدل‌های مختلف آن، با درک دغدغه‌های شما بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند پس اگر ماشین لباسشویی شما هم نمی‌چرخد، با خیال راحت با ما تماس بگیرید.

متوقف شدن ماشین در حین شستشو

در صورتی که ماشین لباسشویی شما در حین شستشو متوقف شود باید خرابی قطعاتی مانند:

  • شیر برقی،
  • قفل یا سوئیچ در ماشین،
  • تایمر و برد کنترل اصلی بررسی شود.

با توجه به اینکه شیر برقی وظیفه ورود آب به مخزن را دارد، اگر عملکردش دچار اختلال شود، به یک باره ماشین لباسشویی متوقف می‌شود. مشکلات مرتبط با قفل یا سوئیچ در ماشین لباسشویی‌های ال جی می‌تواند الکترونیکی یا مکانیکی باشد. در برخی مدل‌های ماشین لباسشویی ال جی از تایمر برای فرمان انجام کار استفاده می‌شود به همین دلیل خرابی تایمر مانع ادامه فعالیت دستگاه می‌شود.

اما در خصوص برد کنترل اصلی احتمال خیلی ضعیف‌تری نسبت به سایر قطعات برای خرابی وجود دارد.پس اگر لباس‌های شما در ماشین است و ناگهانی متوقف شده است، جای درستی آمدید، با مشاوران میهن تعمیر تماس بگیرید تا متخصصان لباسشویی ال جی برای کنترل قطعات فوق خیلی سریع به منزل شما مراجعه کنند.

لرزش لباسشویی

نمایندگی لباسشویی الجی در مشهد با مدیریت براتی 09157002898 میهن تعمیر
نمایندگی لباسشویی الجی در مشهد

لرزش ماشین لباسشویی

لرزش ماشین لباسشویی به دو دلیل رخ می‌دهد. اگر در زمان نصب، ریگلاژ پایه‌های ماشین به درستی صورت نگرفته باشد باعث لرزش می‌شود. اما اگر ریگلاژ درست انجام شده باشد و کماکان ماشین دچار لرزش باشد، می‌بایست فنرهای دستگاه سرویس و کنترل شود.

سر و صدای زیاد ماشین

دلایلی مانند…

  • فرسودگی یا شکستگی قرقره داریو،
  • پارگی تسمه درایو،
  • خرابی چرخ دنده‌های گیربکس و شیر برقی،
  • شکستگی بلبرینگ دارم باعث سرو صدای زیاد ماشین لباسشویی می‌شود.
  • همچنین، انسداد فیلترها نیز می‌تواند باعث صدای زیاد پمپ هنگام تخلیه می‌شود.

نشتی آب از لباسشویی

دلایلی مانند…

  • پاره شدن و نشتی شلینگ‌های تخلیه،
  • ترک خوردگی پمپ تخلیه و درام،
  • بسته نشدن کامل درب دستگاه،
  • آب‌گیری زیاد لباسشویی به علت خرابی شیر برقی باعث نشتی آب دستگاه می‌شود.

اگر ماشین لباسشویی شما هم نشستی دارد. کارشناسان ما در…

میهن تعمیر برای کنترل موارد فوق خیلی سریع به محل مورد نظر شما مراجعه می‌کنند. فاصله ما با شما فقط یک تماس است. 09157002898

با مدیریت براتی

اگر پاسخ سوالات خود را درباره لباسشویی الجی تا کنون در مطالب گذشته دریافت نکرده اید جهت مشاوره رایگان با کادر میهن تعمیر تماس بگیرید شاید نیازی به حضور ما و صرف هزینه نباشد …

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *