تعمیرکار لباسشویی در مشهد الرضا

مرکز تعمیرات لباسشویی میهن تعمیر در مشهد و حومه…

لباسشویی یکی از اصلی ترین تجهیزات مورد نیاز خانه و زندگی مردم به شمار می رود . استفاده زیاد یا نادرست از این وسیله باعث آسیب به این دستگاه و بروز مشکلاتی می شود .

در شهر مشهد که یکی از کلانشهرهای ایران با جمعیت بالاست ، درخانه ها برندهای متفاوت ماشین لباسشویی وجود دارد . استفاده از مواد شوینده غیر استاندارد، فرسودگی قطعاتی مثل موتور و واشر ها، نشتی آب در لوله و دریچه های ماشین و همچنین خرابی مدارهای برقی سیستم کنترل یا عدم کارکرد سنسورها باعث خراب شدن و کار نکردن دستگاه می‌ شود .

 

اگر شماهم ساکن مشهد یا اطراف آن هستید و تخصص بالا برای شناسایی عیبها و تعمیر لباسشویی خود در منزل را ندارید، از تعمیر کاران متخصص برای تعمیر لباسشویی در مشهد کمک بگیرید.

چون تعمیرکاران با تشخیص درست خرابی و دلایل عدم کارکرد ماشین، بهترین راه حل را پیدا کرده و با استفاده از قطعات اصلی و استاندارد به شما کمک می‌کنند لباسشویی خود را به حالت عادی برگردانید.

 

مرکز تعمیرات میهن تعمیر با کادری مجرب و متخصص در حوزه عیب یابی و تشخیص مشکلات ایجاد شده در انواع برندهای ماشین لباسشویی، نقص های دستگاه شمارا در سریع ترین زمان شناسایی و با راه حل های ساده تعمیر می‌کند.

تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد
تعمیرات تخصصی انواع لباسشویی سامسونگ درب از جلو

تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد 09157002898

ماشین لباسشویی سامسونگ یکی از هزاران دستگاه تولید شده شرکت بزرگ سامسونگ می باشد که به دلیل کیفیت و کارکرد عالی محبوبیت زیادی نزد مردم ایران و مخصوصا شهر مشهد دارد ولی هر وسیله ای بعد از استفاده زیاد یا نادرست دچار مشکل می‌ شود.

 

طبق تجربه بیشترین دلایل تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد موارد زیر مشاهده شده است:

 

1- خرابی بلبرینگ های دستگاه که موجب صدای ناهنجار می شود و ناشی از سنگین کردن دیگ دستگاه بوده است.

2- نوسانات برق شهری

3- خرابی سوئیچ دستگاه

4- خرابی دو شاخه برق دستگاه

5- پارگی لاستیک

6- در رفتگی یا پارگی شلنگ های دستگاه

7- خرابی برد دستگاه

8- خرابی پمپ تخلیه

9- خرابی هیدروستات دستگاه

10- خاموش شدن ناگهانی دستگاه

که ناشی از خرابی برد و یا خرابی قسمت المنت و میکروسوییچ دستگاه می باشد .

11- گرم نکردن آب داخل لباسشویی که موجب کثیف شستن لباس ها می شود.

تعمیر برد و بلبرینگ اسنوا

تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد

ماشین لباسشویی اسنوا یکی از برترین برندهای داخلی لوازم خانگی بشمار می‌رود.امروزه بدلیل قیمت‌های های بالای‌ بزند های خارجی ، افراد به دنبال ماشین لباسشویی با کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشند.

  1. از مهم ترین معایب کشف شده ماشین لباسشویی اسنواگرم نکردن آب دستگاه،
  2. نداشتن چرخش و تخلیه نکردن آب می باشد.

اما طبق تجربه تکنسین های تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد این برند مزایا و امکانات بهتری نسبت به سایر برندهای موجود دارد که به بعضی از آنها اشاره میکنیم:

ظاهر شکیل و جذاب دارد و نو عروس ها فوق‌العاده طرفدار این برند هستند.

با توجه به موتورهای رتبه بالای مصرف بهینه انرژی که در این دستگاه وجود دارد، مصرف انرژی فوق‌العاده پایینی دارند.

با توجه به موتورهای با کیفیت بکار گرفته شده در ماشین لباسشویی اسنوا، لرزش و صدای بسیار پایینی نسبت به بقیه برندها دارند.

ماشین لباسشویی اسنوا بیش‌ از ۱۵ برنامه مختلف شستشو در تنظیمات خود دارد که افراد می‌توانند انواع لباس ضخیم،پتو،پرده از جنس و بافت متفاوت را در این دستگاه قرار داده و‌بدون هیچ آسیبی به بافتشان آنهارا از دستگاه تحویل بگیرند.

از جدیدترین ویژگی های ماشین لباسشویی اسنوا می توان به عیب یابی خودکار این‌دستگاه اشاره کرد. که در هنگام خرابی کد خطا روی دستگاه شما نمایش داده شده که می‌توانید از دفترچه راهنما متوجه عیب دستگاه شوید و با یک متخصص تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد تماس بگیرید.

تکنولوژی شروع شستشو با تاخیر :

به اینصورت که شما می‌توانید تنظیمات و برنامه ماشین لباسشویی اسنوا را جوری تنظیم کنید که حتی بعد از خروج شما از منزل شروع به شستشوی لباس ها کند.

تعمیر لباسشویی دوو در مشهد

شرکت دوو یکی از قدرتمندترین برندهای تولید لوازم خانگی‌ علاوه بر سامسونگ و الجی در کره جنوبی می باشد که از جدیدترین تکنولوژی ها در ساخت لوازم و‌ دستگاه های خود استفاده می‌کند. لوازم این برند در بیشتر کشورهای جهان از جمله ایران هم تولید میشود و به دلیل کیفیت بالای ماشین لباسشویی دوو، در شهر مشهد هم خریداران بسیاری دارد. در ادامه به برخی از ویژگی های مثبت این برند طبق تجربیات متخصصین تعمیر لباسشویی دوو در مشهد اشاره میکنیم:

 

موتور ماشین لباسشویی دوو ساخت کشور چین است که کیفیت بالایی دارد .

دارای صفحه نمایشگر دیجیتال میباشد که دمای انتخابی، میزان زمان باقی مانده و مرحله شستشو را نشان می‌دهد.

موتور ماشین لباسشویی دوو این قابلیت را دارد که در حین شستشو آب را تبدیل به بخار می‌کند و همین موضوع باعث ضد عفونی شدن لباسها و کاهش مصرف آب و انرژی می‌شود.

اگر صدای زنگ هشدار دهنده این دستگاه بیاید شمارا از وجود اشکال در ماشین لباسشویی یا پایان زمان شستشوی خود آگاه می‌کند

ماشین لباسشویی دوو دارای تنظیمات مختلف است که شما با توجه به جنس لباس(حریر،کتان،ابریشمی،نخی و…) می‌توانید به ماشین برنامه شستشو دهید.

هیترهای با پوشش سرامیکی در این دستگاه، اجازه رسوب املاح آب را نمیدهد و همین موضوع باعث افزایش طول عمر هیتر و کاهش مصرف برق هم می‌شود.

ماشین لباسشویی دوو مجهز به قفل کودک است که امنیت را برای کودک تان حین فعالیت این دستگاه فراهم میکند.

ماشین لباسشویی دوو دارای برنامه ضد چروک لباس ها میباشد که خشک کن دستگاه دور کمتری داشته و در نتیجه لباس ها کمتر بهم پیچیده و چروک میشوند.

بهترین مدل ماشین لباسشویی دوو 

پر فروش ترین و پیشرفته ترین ماشین لباسشویی دوو مدل DEK_SE990C با ظرفیت ۹ کیلو گرمی می باشد که موتور آن دایرکت درایو بوده و سرعت چرخش موتور ۱۴۰۰ دور در یک دقیقه است. بدلیل ظرفیت ۹ کیلوگرمی ،این مدل برای خانواده های پر جمعیت مناسب بوده. یکی از بهترین ویژگی های این ماشین امکان اضافه کردن لباس حین شستشو می باشد. و حباب ساز این دستگاه می‌تواند مواد شوینده را به حباب های ریز تبدیل کرده تا به عمق لباسها نفوذ کنند و آلودگی لباسهارا از بین ببرند.

 

تعمیر لباسشویی الجی در مشهد

ماشین لباسشویی الجی با وجود فناوری های پیشرفته از جمله مصرف بهینه برق و عمر مفید بالای ۱۵ سال یکی از محبوب ترین برندهای لوازم خانگی در ایران و مخصوصا مشهد به شمار میرود. اما مانند هر وسیله دیگری گاهی دچار مشکل و اختلال می‌شود . رایج ترین عیوب در تعمیر لباسشویی الجی در مشهد موارد زیر می باشد:

 

سر و‌صدای غیر طبیعی که ناشی از وارد شدن یک جسم مثل دکمه و…. به لگن لباسشویی یا نصب غیر اصولی دستگاه است.

خاموشی ناگهانی ماشین لباسشویی که ناشی از اشکال برد الکترونیکی،عدم برق رسانی به ماشین یا خرابی خازن پارازیت گیر دستگاه می باشد.

طولانی شدن زمان شستشوی ماشین لباسشویی که ناشی از فشار کم آب،مسدودی فیلتر ورودی ، قرار دادن لباسها در ماشین بیشتر از حد ظرفیت یا تنظیمات نادرست برنامه زمانی شستشوی دستگاه می‌باشد.

عدم چرخش دیگ ماشین لباسشویی که ناشی از مشکل برق رسانی، بسته نشدن درست درب دستگاه یا خرابی تسمه موتور می باشد.

خشک نشدن لباسها که ناشی از خرابی پمپ تخلیه و المنت فن ماشین لباسشویی می باشد.

قفل شدن درب ماشین لباسشویی که ناشی از شکستگی لولای درب، خرابی قفل درب دستگاه یا شکستگی و پوسیدگی زبانه درب دستگاه می‌باشد.

 

دلایل تاثیر گذار در هزینه تعمیر لباسشویی در مشهد

۱.قطعاتموردنیاز: هر ماشین لباسشویی برای تعمیر نیاز به یکسری قطعاتی دارد که هزینه قطعات با توجه به نرخ روز و میزان کیفیت و استاندار بودن آنها تعین می‌شود.

 

۲.برندماشین لباسشویی: ماشین های لباسشویی با برند های مختلف دارای تکنولوژی ها و فناوری های متفاوتی هستند . هر چقدر فناوری و ساختار ماشین لباسشویی پیشرفته تر باشد هزینه تعمیر آن بالاتر است.

 

۳.فعالیت تعمیرات ما: نه تنها در مشهد بلکه در حومه و اطراف شهر هم می‌باشد. طول مسیر و هزینه ایاب و‌ذهاب تعمیر کار جزو هزینه تعمیر لباسشویی در مشهد میباشد.

 

۴.تشخیص درست خرابی و تعمیر اختلال ماشین لباسشویی: یک‌ تکنسین و متخصص تعمیر لباسشویی با توجه به سوابق کاری باید عیب و نقص های ایجاد شده دستگاه را از روی برد شناسایی و تشخیص دهد این مورد هم طبق نرخ اتحادیه به هزینه تعمیر لباسشویی اضافه می‌شود.

 

۵. زمان انجام تعمیر: هرچه زمان انجام تعمیر بالاتر رود مخصوصا برای ماشین های لباسشویی پیشرفته، هزینه تعمیر آنها بالاتر می‌رود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با 09157002898

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *