خدمات لباسشویی اتومات ال جی در مشهد09157002898

تعمیر تخصصی لباسشویی الجی در مشهد09157002898

 

نمایندگی لباسشویی الجی درمشهد

ما این‌جا هستیم تا در سریع‌ترین زمان ممکن لباسشویی ال جی شما را تعمیر کنیم.

پیشنهاد می‌کنیم برای صرفه‌جویی در وقت خود تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را (مانند هزینه، مدت زمان و عیب ماشین لباسشویی) دریافت کنید. در غیر این صورت تا انتهای این مطلب را بخوانید.

تیمی از تکنسین‌های با تجربه،

مهارت و دانش به روز مهم‌ترین مرحله در تعمیرات لباسشویی ال جی و تشخیص درست عیب لباسشویی می‌باشد. که این کار مستلزم عیب‌یابی تخصصی توسط کارشناسان ماهر می‌باشد.

تمامی تکنسین‌های تعمیرات میهن تعمیر با تجربه‌ی بیش از صدها تعمیر لباسشویی و دسترسی به کلاس‌ها و مطالب فنی شرکت ال جی به صورت علمی و تجربی به تمامی ایرادات لباسشویی شما کاملا آگاه می‌باشند.

تعمیر تخصصی لباسشویی الجی

تأمین و تضمین اصالت قطعات مورد استفاده، ارائه فاکتور و گارانتی خدمات

قطعات مورد استفاده اصلی و اورجینال بوده و دارای گارانتی معتبر و کتبی می باشند. مدیریت میهن تعمیر به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان خود و قطعات مصرفی، تمامی عملیات اجرا شده به دست کادر فنی خویش را گارانتی نموده و به شما همشهریان مشهدی این اطمینان را می‌دهد که خدمات ارائه شده از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار باشند.

 

عدم دریافت هزینه‌ای در صورت عدم تعمیرات

 

چنان‌ چه بنا به هر دلیلی تکنسین‌های این مرکز موفق به تعمیر لباسشویی شما نشوند و یا حتی لباسشویی شما غیرقابل تعمیر باشد. هیچ هزینه‌ای حتی ایاب و ذهاب از شما دریافت نخواهد کرد.

 هزینه خدمات بعد تعمیر لباسشویی و رضایت
 کامل شما از خدمات دریافت خواهد شد.

 

سرعت عمل در تعمیرات

بعد از تماس با مرکز خدمات تعمیر لباسشویی ال جی و کارشناسان ما در کمتر از ۳ ساعت تکنسین تعمیرات با شما هماهنگی‌های لازم را انجام خواهند داد.

 

شفافیت کامل در ارائه خدمات

شما حق دارید هم قبل سفارش تعمیرات و هم در حین اجرای روند تعمیرات به طور کامل و شفاف از روند تعمیرات لباسشویی خود آگاه باشید. تمامی مراحل تعمیرات شامل قیمت، مدت زمان، نحوه تعمیرات و گارانتی خدمات انجام شده بعد بازدید تکنسین و یا به صورت تلفنی توسط کارشناس شرکت به شما اعلام می‌شود. با تجربه و تخصص بالای پرسنل میهن تعمیر این امکان را فراهم کرده‎‌ایم.

 

دارا بودن واحد تعمیرات برد تخصصی مستقل

بر خلاف سایر مراکز خدماتی، در این مجموعه تمامی خدمات تعمیر برد لباسشویی ال جی به صورت تخصصی در واحد تعمیرات برد شرکت، انجام می پذیرد. افتخار داریم به بیش از یک دهه تجربه تخصصی در حوزه تعمیرات برد لباسشویی ال جی و ارائه خدمات به مشتریان، همکاران و سایر نمایندگی های منتخب ال جی در سرتاسر ایران و مشهد. تضمین می کنیم برد تعمیر شده در این مجموعه  به مانند بردی نو و آکبند برای شما قابل استفاده خواهد بود.

امانت داری مجموعه میهن تعمیر با مدیریت براتی

در صورتی که نیاز به تعمیر برد لباسشویی ال جی شما و یا تعویض بلبرینگ‌ های لباسشویی باشد این دوقطعه (دیگ لباسشویی و یا برد) نیاز است به محل شرکت آورده شود. تضمین می‌کنیم با رعایت موارد اصولی در هنگام جابه جایی و تعمیرات در امانت داری لوازم امانی شما بالاترین مسئولیت‌ پذیری ممکن را داشته باشیم.

دیگ لباسشویی الجی را با دست بچرخانید و در صورت چرخش طبیعی مشکل نچرخیدن دیگ در حالت انتخاب برنامه مربوط به سنسور حرکت موتور تاکو یا همان تاخو می‌باشد.

در مواردی این مشکل می‌تواند از برد یا سیم‌کشی لباسشویی باشد. برای تعویض و تعمیر سنسور تاکو تماس بگیرید.

 

روشن نشدن ماشین لباسشویی ال جی و خاموشی

اگر از برق‌دار بودن پریز لباسشویی مطمئن هستید ایراد خاموشی ماشین لباسشویی به دلیل معیوب شدن برد الکترونیک آن می‌باشد. گاه دلیل خاموشی لباسشویی ال جی نوسانات برق شهر و گاهی به دلیل اتصالی در یکی از قطعات ماشین لباسشویی می‌باشد.

 

آبریزی و نشتی آب از زیر لباسشویی

گاهی به دلیل نشتی از قسمت جاپودری لباسشویی و محفظه آن آبریزی از زیر لباسشویی ایجاد می‌شود. و برای تعمیر نیاز به حضور تکنسین و چسب‌کاری و آب بندی قاب و محفظه جاپودری می‌باشد. البته به دلیل نشتی در اتصالات مربوط به ورود و خروج آب، نشت آب از لباسشویی ال جی می‌تواند ایجاد شود.

رفع کپک نوار دور درب لباسشویی

برای رفع کپک نوار دور درب به لینک زیر مراجعه کنید

نوار درب لباسشویی

تعمیر لباسشویی در مشهد براتی

آبریزی از لاستیک دور درب لباسشویی

معمولا با جدا شدن قسمتی در حد یک بند انشگت از پایین لاستیک لباسشویی، نشتی آب از زیر لاستیک یا واشر دور درب لباسشویی ایجاد می‌شود. با تعویض لاستیک درب و یا چرخش آن توسط تکنسین تعمیرات لباسشویی ال‌جی رفع نشتی آب انجام می‌شود.

 

تعمیر برد لباسشویی الجی در مشهد

 

تعمیر برد ماشین لباسشویی ال جی در مشهد

خرابی‌های مربوط به برد الکترونیک لباسشویی که بعضی افراد به آن کامپیوتر نیز می‌گویند، می‌تواند به شکل‌های مختلفی ظاهر شود. در ساده‌ترین حالت از کار نکردن دکمه‌های ماشین لباسشویی تا خاموشی کامل برد. دلایل خرابی برد گاهی به دلیل نوسانات برق و بیشتر مواقع به دلیل خرابی یکی از قطعات آن مانند قفل درب یا پمپ تخلیه و موتور می‌باشد. تست و عیب‌یابی برد دستگاه از تخصصی‌ترین موارد تعمیر لباسشویی ال جی می‌باشد که در بالاترین سطح کیفیت در میهن تعمیر انجام می‌پذیرد.

تمامی سرویس‌های خدماتی برای ماشین لباسشویی ال جی در خدمات میهن تعمیر ارائه می‌شود، از سرویس‌های مربوط به تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

نصب ماشین لباسشویی ال جی 

سرویس لباسشویی ال جی  

المنت پمپ تخلیه  

تایمر برد الکترونیکی  

لاستیک دور درب

کمک فنر  

هیدرواستارت شیربرقی  

میکروسوئیچ

بلبرینگ  

سه نظام موتور  

دیگ پانل ماشین لباسشویی  

شفت لباسشویی

خرطومی دیگ  

درب لباسشویی

فیوز ماشین لباسشویی  

جک ماشین لباسشویی

شیشه

 

 

نکته

هیچ گاه خودتان بدون اطلاع و تجربه دست به تعمیر دستگاه نزنید زیرا در بعضی قسمتها نیاز به روشهای خاصی است که اگر بدون تجربه وارد عمل شوید ممکن است هزینه های جبران ناپذیری متحمل شوید یا دستگاه شما به هیچ وجه تعمیر نشود و مجبور به تهیه دستگاه جدید شوید

خدمات میهن تعمیر شامل

خدمات لباسشویی

 

تعمیر ، باز و نصب ، ریست برد ، تعمیر برد ، سرویس سالانه ، در نهایت تعویض قطعات معیوب در صورت لزوم ، انواع ماشینهای لباسشویی تمام اتومات در مشهد

 

تعمیر و شارژ گاز آبسردکن در مشهد
 ۰۹۱۵۷۰۰۲۸۹۸

خدمات آبسردکن

 

تعمیر ، باز و نصب ، ریست برد ، تعمیر برد ، رفع نشتی آب ، رسوب زدایی ، رفع نشتی گاز ، شارژگاز ، تعویض قطعات معیوب انواع برندهای آبسردکن های ایستاده اداری و هتلی و یا رومیزی در سراسر مشهد.

 

خدمات کولر گازی

 

تعمیر، باز و نصب ، سرویس سالانه ، ست کردن کنترل ، تعمیر برد ، رفع نشتی آب و گاز ، شارژ گاز انواع کولر گازی درسراسر مشهد و حومه

 

خدمات یخچال

 

تشخیص عیب، تعویض موتور، شارژ گاز، تعویض فیلتر، تعویض المنت، تعویض سنسور، تعویض ترموستات، تعمیر برد، رفع نشتی، سرویس سالانه

 

خدمات ماشین ظرفشویی

 

تعمیر برد، تعویض پمپ تخلیه، تعمیر المنت، سرویس سالانه، نصب ، جابه جایی، تعویض شیر ورودی و خروجی

 

 تعمیرکار تلوزیون در مشهد 09157002898

خدمات تعمیرات تلوزیون

 

تعمیر انواع برندهای تلوزیون، تعمیر برد خراب، تعمیر برد سوخته، تعویض قطاات، رفع اتصالی، رفع تاری صفحه نمایش، رفع خط روی صفحه، رفع علل تک صدایی یا تک تصویری و…

 

خدمات پکیج

 

تعمیر باز و نصب ، رسوب زدایی ، هوا گیری ، رفع آبریزی ، رفع نشتی رادیاتور ها ، رفع افت فشار پکیج ، برطرف کردن انواع ارورهای پکیج ، برسی علت های گوناگون خاموشی پکیج و رفع آن، سرویس سالانه، در انواع برندهای پکیج

 

ودیگر خدمات مربوطه…

عیب یابی و تعمیرات لباسشویی ال جی 
خود را در شهر مشهد با خیال راحت به
ما بسپارید.
09157002898 و 09352213485

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *