براتی 09157002898

نمایندگی آبسردکن گاسونیک در بلوار توس مشهد براتی 09157002898

    تمامی خدمات میهن تعمیر… 

          ۰۹۱۵۷۰۰۲۸۹۸ و ۰۹۳۵۲۲۱۳۴۸۵ 
      در تمامی نقاط مشهد مقدس بدون معطلی 

خدمات لباسشویی

 
تعمیر ، باز و نصب ، ریست برد ، تعمیر برد ، سرویس سالانه ، در نهایت تعویض قطعات معیوب در صورت لزوم ، انواع ماشینهای لباسشویی تمام اتومات در مشهد 
 

خدمات آبسردکن

 
تعمیر ، باز و نصب ، ریست برد ، تعمیر برد ، رفع نشتی آب ، رسوب زدایی ، رفع نشتی گاز ، شارژگاز ، تعویض قطعات معیوب ، انواع برندهای آبسردکن های ایستاده اداری و هتلی و یا رومیزی در سراسر مشهد.
 

خدمات کولر گازی

 

تعمیر، باز و نصب ، سرویس سالانه ، ست کردن کنترل ، تعمیر برد ، رفع نشتی آب و گاز ، شارژ گاز، انواع کولر گازی درسراسر مشهد و حومه .
 

خدمات پکیج

 
تعمیر ، باز و نصب ، رسوب زدایی ، هوا گیری ، رفع آبریزی ، رفع نشتی رادیاتور ها ، رفع افت فشار پکیج ، برطرف کردن انواع ارورهای پکیج ، برسی علت های گوناگون خاموشی پکیج و رفع آن، سرویس سالانه، در انواع برندهای پکیج در سراسر مشهد و حومه با مدیریت حمیدی. 
 

و دیگر خدمات مربوطه… 

 

0
نمایندگی تعمیر آبسردکن گاسونیک در بلوار توس مشهد
            09157002898 و 09352213485

 

آبسردکن چیست؟

 سوالات متداولی که برای مشتریان محترم در رابطه با تعمیر آبسردکن گوسونیک بوجود آمده به شرح زیر می باشد:

  1. آبسردکن روشن نمی شود.
  2. آبسردکن آب را خنک نمی کند.
  3. آبسردکن آب را گرم نمی کند.
  4. پدالهای آبسردکن شکسته است.
  5. از زیر آبسردکن آب خارج می شود.
  6. پدالهای آب چکه می کنند.
  7. آبسردکن صدای زیادی می دهد.
  8. آب خارج شده از آبسردکن بشدت بو می دهد.
  9. فیلترهای نیاز به تعویض دارند.
  10. قطعات جانبی مانند جای لیوانی و پدال و مخزن فیلتر دار نیاز دارم.

خدمات میهن تعمیر 

بکارگیری تکنسین های حرفه ای در تعمیر و سرویس آبسردکن و استفاده از وسایل فابریک و اورجینال .

  • تعمیرات و سرویس تخصصی موتور آبسردکن،
  • تعمیر تخصصی برد آبسردکن،
  • تعویض شیر آب سرد و گرم،
  • تعویض شیلنگهای ورودی و خروجی،
  • جرم گیری مخزنهای آب سرد آب گرم، 
  • رفع بوهای نامطبوع آبسردکن .

 

تعمیرات و سرویس آبسردکن فقط با یک تماس،
در محل شما و بدست تکنسین و سرویس کارهای
متعهد و مجرب ما انجام خواهد شد .

تیم تخصصی میهن تعمیر با استفاده از جدیدترین و بروزترین متد، آماده سرویس دهی در اسرع وقت به تمام مناطق مشهد در زمینه تعمیر آبسردکن می باشد

جهت استفاده از این خدمات با ما تماس حاصل
نموده و از تجربه تخصصی با سرویس کاران
زبده ما در زمینه ی تعمیر آب سردکن استفاده
کرده و کیفیت برتر را با ما تجربه کنید.

قطعات جانبی آبسردکن:

  1. جالیوانی
  2. مخزن فیلتر دار
  3. فیلتر آبسردکن
  4. تنگ آبسردکن
  5. پدال آبسردکن گوسونیک

 

لیست برندهایی که در میهن تعمیر ، تعمیر می شود:

1- آبسردکن ایستکول

2- آبسردکن هیوندای

3- آبسردکن ساپر 

4- آبسردکن مجیک

5- آبسردکن آلونی

6- آبسردکن میدیا

7- آبسردکن گاسونیک (گوسونیک)

8- آبسردکن نیکایی

9- آبسردکن واترپیا

10- آبسردکن کووی

11- آبسردکن فامیلی

12- آبسردکن روبین

13- آبسردکن یوروپ

14- آبسردکن نوبل

15- آبسردکن بیم

16- آبسردکن کارو

 

مشکلات آبسردکن گوسونیک و راههای برطرف کردن آن… 

 

دستگاه آبسردکن آب را گرم نمی‌کند

 امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن نیازهای جدید، آبسردکن ها نیز که در گذشته فقط برای خنک کردن آب از آن استفاده می‌شد امروزه از آن ها برای گرم کردن آب نیز استفاده می‌شود که می‌توان با استفاده از آن به راحتی برای خود چای و.. فراهم کنید.

آبسردکن ها نیز مانند تجهیزات دیگر ممکن است پس از استفاده ی طولانی مدت دچار ایراداتی شوند.

  • روشن نشدن دستگاه،
  • خنک نکردن آب،
  • گرم نکردن کافی آب و …

از قبیل این مشکلات هستند که می‌توانند برای دستگاه شما پیش بیایند. ممکن است شما در حین استفاده از دستگاه خود برای نوشیدن یک فنجان چای، متوجه شوید که آب به اندازه ی کافی گرم نشده است. این مشکل می‌تواند علل متفاوتی از قبیل ایراد در سیم پیچی و .. داشته باشد. لازم به ذکر است که برای برطرف کردن برخی مشکلات نیاز به استفاده از تعمیرکاران مجرب دارید که می‌توانید از خدمات میهن تعمیر استفاده کنید. 

شاید با یک تماس و مشاوره خودتان بدون صرف
هزینه مشکلات آبسردکن خود را برطرف کنید.

چرا آبسردکن آب را خنک نمی‌کند؟

 

آبسردکن ها که امروزه تبدیل به یک نیاز برای مکان های عمومی ‌و پر رفت و آمد شده، مدل های مختلفی دارد. در گذشته آبسردکن ها صرفا برای خنک کردن آب به کار می‌رفتند از این رو نام آبسردکن بر آنها نهاده شده اما با گذشت زمان امکان استفاده از آب داغ هم در آبسردکن ها فراهم شد تا به راحتی برای تهیه ی چای و قهوه و .. از آن استفاده شود.

اما این دستگاه ها هم مانند هر دستگاهی، گاهی اوقات خراب شده و نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند. روشن نشدن دستگاه، خنک نکردن آن و .. مشکلاتی است که ممکن است برای استفاده از دستگاه آبسردکن پیش بیاید.   کافی است با مشاورینما تماس بگیرید و رایگان توضیحاتی را به شما ارائه دهیم تا در صورت بروز مشکل بتوانید به راحتی محل مشکل را پیدا کرده، آن را رفع کنید و یا از تعمیرکاران مجاز و متخصص برای تعمیر آن کمک بگیرید.

چرا آبسردکن روشن نمی‌شود

 

آبسردکن‌ها امروزه تبدیل به یک وسیله ‌ی ضروری برای هر اداره و مجتمع و در کل هر مکانی که دارای جمعیت با رفت و آمد می‌باشد شده‌است. آبسردکن‌ها انواع مختلفی دارند که در هر مکانی قابل استفاده‌اند. برخی از آبسردکن‌ها دارای بدنه ی فلزی و برخی پلاستیکی می‌باشند. برخی از آبسردکن‌ها فقط قابلیت سرد کردن آب و برخی دیگر هم آب سرد و هم آب گرم در اختیار شما قرار می‌دهند. برخی از آبسردکن‌ها باید متصل به شیر آب بوده و برخی دیگر دارای منبعی می‌باشند که باید آن را از آب پر کنید.

اما این آبسردکن‌ها همیشه درست کار نمی‌کنند. گاهی اوقات آبسردکن‌ها مانند هر وسیله‌ی دیگری خراب می‌شوند و نیاز به تعمیر پیدا میکنند. 

ممکن است شما متوجه شوید که آبسردکن روشن نمی شود. یکی از علت های این مشکل می تواند از اتصالات آن باشد. در ابتدا بهتر است اتصالات را چک کنید زیرا ممکن است که آبسردکن شما به دلیل متصل نبودن کابل برق به سوکت دیافراگم پشت آبسردکن باشد.

پس بهتر است در قدم اول برای تعمیر آبسردکن اقدام به چک کردن اتصالات برق دستگاه کنید تا از رسیدن برق به ان اطمینان پیدا کنید. در ادامه سراغ سوئیچ های پشت آبسردکن بروید. سوئیچ های پشت آبسردکن برای روشن و خاموش کردن آبسردکن تعبیه شده اند. مطمئن شوید که این سوئیچ ها سالم هستند و مشکلی ندارند.

درصورتی که تا این مرحله هنوز مشکل آبسردکن خود را پیدا نکرده اید بهتر است قبل از اینکه سراغ احتمال اشکالات اساسی برویم، اتصالات را چک کنیم. ممکن است پریز برق دچار اشکال شده باشد و یا سیم برق به دلایلی قطع شده باشد. حتی ممکن است اشکال از سیم کشی های داخلی آبسردکن شما باشد که بهتر است درصورتی که اطلاعی از نحوه ی سیم کشی آبسردکن ندارید برای سرویس آبسردکن خود از تعمیرکاران مجاز و متخصص استفاده کنید.

میهن تعمیر تعمیرات تخصصی انواع لباسشویی ، کولر گازی ، آبسردکن و پکیج در سراسر مشهد و حومه با مدیریت مهندس حمیدی و براتی (۰۹۱۵۷۰۰۲۸۹۸ واتساپ) (۰۹۳۵۲۲۱۳۴۸۵ مشاوره رایگان)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *