تعمیر آبسردکن در بلوارتوس مشهد

تعمیر آبسردکن در سراسر مشهد با میهن تعمیر 09157002898 مدیریت براتی

تعمیر و شارژ گاز آبسردکن در مشهد 09157002898

 

مشکلات متداول تعمیرات آبسردکن

 

بیشترین مشکل متداولی که مشتریان میهن تعمیر در ارتباط با تعمیرات با آن مواجه شده اند عدم داشتن سرما و برودت در این محصول میباشد ، همچنین عوامل دیگر همچون…

 

  • صدای زیاد می دهد
  • موتور داغ کرده
  • روشن نمی شود
  • موتور کار نمیکند
  • صفحه دیجیتالی خراب شده است
  • برد الکترونیکی خراب شده است
  • سنسور عمل نمیکند….
  • هزینه تعمیرات آبسردکن مدیا

شما می توانید با میهن تعمیر تماس بگیرید و از قیمت های اتحادیه در مورد خرابی دستگاه خود اطلاع حاصل نمایید.

 

خدمات انواع برندهای آبسردکن در مشهد

 

نمایندگی خدمات پس از فروش میهن تعمیر بواسطه امتیاز خدمات پس از فروش از کارخانه توانسته با مشتریان تعامل برقرار نموده و به عرضه خواسته های کارخانه و همچنین نیاز های مشتریان همچون…

 

  • نصب و راه اندازی
  • ارائه آموزش های لازم
  • راهنمایی ها و مشاوره تخصصی حضوری و آنلاین و تلفنی
  • ارائه خدمات تعمیرات با گارانتی
  • انتقال ایده ها
  • انتقاد های مشتریان به کارخانه اصلی
  • ارائه برنامه نگهداری و تعمیرات مرتبط با محصولات و…

همچنین مشتریان این کارخانه می توانند در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای خرید و یا راهنمایی در خصوص محصولات در ایران به نمایندگی خدمات پس از فروش آبسردکن در مشهد، بصورت ۲۴ ساعته ارتباط برقرار نمایند و از خدمات تخصصی ما بهره مند شوند .

 

تعمیر آبسردکن 

 

تعمیر تخصص می خواهد و برای خدمات نیاز به تعویض قطعات فابریک میباشد ، بنابراین با استفاه از تعمیرگاه مجاز و نمایندگی تعمیرات از قطعات فابریک و خدمات همیشگی بهره مند شوی. میهن تعمیر یکی از تخصصی‌ ترین مراکز تعمیرات انواع آبسردکن در مشهد وحومه می باشد که سال‌هاست به‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد.

 

میهن تعمیر در مشهد و حومه با ارائه خدمات تخصصی توسط تعمیرکاران متخصص خود در سطح شهر مشهد و حومه توانسته‌ تجربه چندین ساله خود را در تعمیر انواع آبسردکن با علم روز دنیا گره بزند و یکی از مراکز تعمیر به‌ روز در این زمینه باشد.

 

میهن تعمیر دارای نمایندگی مجاز تعمیرات انواع آبسردکن می باشد .

تعمیرات انواع آبسردکن در کمترین زمان ممکن در محل شما توسط تعمیرکاران متخصص و کار آزموده انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

 

ارائه خدمات شبانه روزی

 

ما با خدمات ویژه ی خود به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود، تا به محض بروز مشکلات در دستگاه شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

 

نحوه ارائه خدمات در میهن تعمیر

با درخواست تعمیر و شرح مشکلات مربوطه،یا تماس و مشاوره رایگان،در صورت نیاز به حضور کارشناس فنی ، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند و پس از تشخیص ایراد دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع میدهند تا برای بازدید و تعمیر به محل شما مراجعه نمایند.

 

که پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد… 

 

  • قطعات معیوب،
  • علت خرابی،
  • حدود هزینه و حدود زمان تعمیر مطلع خواهند کرد

که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعمیر یا تعویض خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اصلی استفاده میگردد .دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت ۶ ماه شامل گارانتی می باشد.

 

 

چگونگی تعمیر آبسردکن 

 

آبسردکن در فصل گرما یکی از مهم ترین کارهایی است که باید انجام داد. امروزه در همه مکان ها وجود آبسردکن  یک مسئله مهم و البته شاید حیاتی است. تعمیر آبسردکن ها باید توسط تکنسین های ماهر انجام شود. دمای آب سردی که دستگاه تولید می کند باید درمناطق معتدل بین ۱۵-۱۰ درجه باشد و در مناطق گرمسیر بین ۱۸-۱۳ درجه باشد.

 

نمایندگی آبسردکن ایستاده اداری در مشهد

 

برای تعمیر آبسردکن باید انواع آنها را بشناسیم…

 

۱ – آبسردکن مخزن دار مجهز به شناور

۲ – آبسردکن مدیا های آنی (بدون مخزن)

۳ – آبسردکن مدیا های دو منظوره

 

در تعمیرکردن آبسردکن های مخزن دار باید اجزای اصلی آنها را دقیق بشناسیم…

 

این آبسردکن ها به آب لوله کشی وصل می شوند و مخزن آنها توسط یک شیر که دارای شناور است همیشه پر می ماند و آب اضافی را مستقیم به مجرای فاضلاب می ریزد.

 

تعمیر آبسردکن کمی پیچیده است زیرا دارای یک پمپ حرارتی برای خنک کردن آب و لوله های اواپراتور که به شکل لوله مسی دور یک مخزن فلزی جوش خورده است و با مصرف برق مدار خنک می شود.

 

آبسردکن های آنی

 

تعمیر آبسردکن های آنی بسیار راحت است چون آبسردکن در سال ۲۰۰۷ میلادی اختراع شده و سیستم خنک کننده آن همان پمپ حرارتی یا سیکل یخچال است. و امکان ذخیره انرژی در دستگاه تعبیه شده و منبع آب آشامیدنی که منبع آلودگی هاست حذف شده.

 

آبسردکن دو منظوره …

تعمیر آب سردکن های دو منظوره باید توسط تکنسین ماهر انجام شود چون این نوع آبسردکن هم دارای آب سرد و هم دارای آب گرم است و در بیشتر شرکت ها و ارگان ها از این نوع آبسردکن ها استفاده می شود و انواع مختلفی دارد،

 

۱ – آبسردکن ایستاده معمولی و دیجیتالی

۲ – آبسردکن ایستاده یخچال دار معمولی دیجیتالی

۳ – آبسردکن رومیزی معمولی دیجیتالی

۴ – آبسردکن ایستاده آب شهری

در خرید آبسردکن باید دقت لازم انجام شود چون علاوه بر رعایت اصول بهداشتی و سلامتی در ساخت آبسردکن  باید به خدماتی که پس از فروش برای تعمیر آبسردکن در نظر گرفته شده توجه لازم را داشت.

 

میهن تعمیر در سراسر مشهد و حومه با تجربه ای بالغ بر ۷ سال کار تخصصی در زمینه تعمیر انواع برندهای آبسردکن اداری با مدیریت

مهندس حمیدی ۰۹۳۵۲۲۱۳۴۸۵

و براتی ۰۹۱۵۷۰۰۲۸۹۸ در خدمت شماست.

مشکل خود را واتساپ کنید ۰۹۱۵۷۰۰۲۸۹۸

خدمات میهن تعمیر شامل… 

 

خدمات لباسشویی

تعمیر ، باز و نصب ، ریست برد ، تعمیر برد ، سرویس سالانه ، در نهایت تعویض قطعات معیوب در صورت لزوم ، انواع ماشینهای لباسشویی تمام اتومات در مشهد

 

 خدمات آبسردکن

تعمیر ، باز و نصب ، ریست برد ، تعمیر برد ، رفع نشتی آب ، رسوب زدایی ، رفع نشتی گاز ، شارژگاز ، تعویض قطعات معیوب ، انواع برندهای آبسردکن های ایستاده اداری و هتلی و یا رومیزی در سراسر مشهد.

 

 خدمات کولر گازی

تعمیر، باز و نصب ، سرویس سالانه ، ست کردن کنترل ، تعمیر برد ، رفع نشتی آب و گاز ، شارژ گاز، انواع کولر گازی درسراسر مشهد و حومه .

 

 خدمات یخچال

تشخیص عیب، تعویض موتور، شارژ گاز، تعویض فیلتر، تعویض المنت، تعویض سنسور، تعویض ترموستات، تعمیر برد، رفع نشتی، سرویس سالانه،

 

 خدمات ماشین ظرفشویی

تعمیر برد، تعویض پمپ تخلیه، تعمیر المنت، سرویس سالانه، نصب ، جابه جایی، تعویض شیر ورودی و خروجی

 

 خدمات پکیج

تعمیر ، باز و نصب ، رسوب زدایی ، هوا گیری ، رفع آبریزی ، رفع نشتی رادیاتور ها ، رفع افت فشار پکیج ، برطرف کردن انواع ارورهای پکیج ، برسی علت های گوناگون خاموشی پکیج و رفع آن، سرویس سالانه، در انواع برندهای پکیج در سراسر مشهد و حومه با مدیریت مهندس حمیدی و براتی .

 

و دیگر خدمات مربوطه…

 

فقط با ۰۹۱۵۷۰۰۲۸۹۸ و ۰۹۳۵۲۲۱۳۴۸۵ تماس بگیرید.

 


 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *